تلفیق علم و هنر در پایه چهارم دبستان

با هدف ایجاد تجربه‌ای ماندگار و خلاقانه برای دانش‌آموزان پایه چهارم، پروژه‌ای با تلفیق علم و هنر مرتبط با فصل “بدن انسان” از کتاب علوم در کلاس اجرا شد. در این فعالیت، دانش‌آموزان توانستند مفاهیم علمی را به شکلی جذاب درک کنند.
این فعالیت فرصت مناسبی بود تا دانش‌آموزان توانایی‌های هنری خود را به نمایش بگذارند و در عین حال اطلاعات علمی خود را در مورد ساختار و عملکرد اندام‌ها افزایش دهند. استفاده از روش‌های عملی، نه تنها یادگیری را عمیق‌تر کرد، بلکه باعث تقویت روحیه همکاری و مهارت‌های خلاقانه دانش‌آموزان نیز شد.